Verzending & ontvangst

Verzendkosten

Bestellingen tot €50,- euro bedragen €6,95 verzendkosten. Bij een bestelling boven de €50,- euro wordt je bestelling gratis verzonden. We vragen 6,95 om een deel van de verzendkosten te dekken en de 18+ leeftijdscheck aan de deur goed te kunnen uitvoeren.

Verzendopties

Je kunt in in onze webshop kiezen voor PostNL levering (ook op zaterdag) en PostNL ophaalpunten.

Levertijd

PostNL Verzending

De levertijd met PostNL bedraagt standaard één werkdag. Op piekmomenten kan de levertijd oplopen tot 3 werkdagen. Je ontvangt dan van PostNL een e-mail met Track & Trace informatie over jouw pakket(ten) op de dag van bezorging. Je kunt bij PostNL geen bezorgtijden aanpassen.

Track & Trace informatie

Nadat je bestelling is geplaatst, ontvang je van ons een bestelbevestiging en van de gekozen vervoerder PostNL thuisbezorging & PostNL ophaalpunt). Op de dag van levering ontvang je altijd een mail met Track & Trace informatie.

TIP: Download de PostNL App en ontvang updates over bestellingen die onderweg zijn naar jouw adres.

ID-controle bij ontvangst van je bestelling

Bij het ontvangen van je bestelling vraagt de bezorger om je legitimatie. Houd in dit geval je ID-Kaart, paspoort of rijbewijs bij de hand. Wanneer dit pakket is gekocht en er is niemand thuis om het pakket in ontvangst te nemen boven de 18 jaar, dan komt PostNL niet terug op een later moment terug om het pakket te bezorgen. Bij PostNL zal het pakket vervolgens afgeleverd worden bij het dichtstbijzijnde postpakketpunt indien je niet thuis bent.

Retouradres

Je kunt een levering bij de deur weigeren als er iets fout is, zodat de PostNL bezorger het mee retour neemt. De wettelijke retourtermijn van 14 dagen is van kracht. Als je iets wilt retourneren, laat het ons dan weten via klantenservice@daretodrinkdifferent.nl.

Hoe worden mijn bieren verpakt en verzonden?

  • Al onze bieren die je los besteld en bierpakketten worden in één of meerdere dozen ingepakt. Indien je naast een samengesteld bierpakket nog losse bieren besteld, zullen we bijbestelde losse bieren versturen in aparte dozen. Zo veel mogelijk tegelijk versturen in één verzending is ons doel. Het kan echter voorkomen dat wanneer je meerdere bierpakketten besteld, jouw levering in twee keer wordt geleverd. Twee voorbeelden:

    - Je koopt twee bierpakketten van 12 stuks: Je ontvangt 2 dozen van 12 stuks.
    - Je koopt een bierpakket met 12 stuks (11 bieren + glas) en 6 losse biertjes erbij. Je ontvangt hier twee pakketten; één van 12 stuks en één van 6 stuks.

  • Wil je graag een bierpakket bestellen om aan iemand cadeau te doen? Houdt er dan rekening mee dat je deze als aparte bestelling plaatst, zodat je zeker weet dat deze als één doos wordt geleverd.
  • Al onze verpakkingsmaterialen en omdozen zijn van 100% recyclebaar en stevig FSC-karton gemaakt, zodat onze bieren op een duurzame manier worden verzonden.
  • Al de samengestelde bierpakketten die je bij ons op de webshop bestelt zijn voorzien van een gave Dare to Drink Different verpakking (leuk om te geven) met ludieke bedrukking en staat vol met verrassingen.

Vertraging tijdens verzending

Heb je je bestelling nog niet ontvangen, maar is hij wel verzonden? Dan kan het zo zijn dat de levering langer is dan 24 uur. Als je bestelling na drie dagen nog niet geleverd is, stuur ons dan een e-mail met je bestelnummer naar klantenservice@daretodrinkdifferent.nl. Op die manier kunnen we jou direct helpen. Je bestelling kun je te allen tijde volgen met de Tracking link in je account op onze webshop. Houd er rekening mee dat we je melding tijdig (binnen 14 dagen) dienen te ontvangen, anders kunnen we je helaas niet meer helpen met je missende pakket.

Soms gaat er iets mis tijdens de verzending...

Brouwerij de Molen en PostNL doen er alles aan om jouw bestelling zo snel en zorgvuldig mogelijk te bezorgen. Het kan soms zo zijn dat er iets misgaat. Als dit het geval is zoeken wij een oplossing voor je. Neem dan direct contact op met klantenservice@brouwerijdemolen.nl.

Ik heb een fout gemaakt met het afleveradres! Kan ik dit nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om het afleveradres na plaatsing van de bestelling aan te passen. Dat komt omdat het magazijn meteen jouw bestelling begint te verzamelen om deze zo snel mogelijk op te sturen. Daarom is het belangrijk om je adres goed te controleren na het invullen. Toch een foutje in het afleveradres? Neem dan zo snel mogelijk contact op met +31 0172 610 848 (maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur).
 
PostNL is langs geweest maar ik was niet thuis, wat nu?
 
Is er niemand thuis of is er geen meerderjarig persoon die de bestelling in ontvangst kan nemen? Dan zal de bezorger de bestelling bij het dichtstbijzijnde PostNL ophaalpunt afgeven. Check altijd goed je mail met Track & Trace informatie om te achterhalen waar je pakket is gebleven. 

Levering buiten Nederland

Wij leveren onze producten momenteel uitsluitend in Nederland.

Het factuuradres klopt niet, kan ik dit aanpassen?

Het is helaas niet mogelijk om het factuuradres na bestelling aan te passen.