Rebranding Brouwerij De Molen

11.04.22

Huh! Brouwerij de Molen ziet er anders uit? Je hebt het goed gezien, we hebben een nieuwe visuele identiteit. Ons logo, onze etiketten, de website en onze communicatie uitingen. Het ziet er allemaal anders uit dan dat je gewend was van ons. Dat heeft een hele goede reden. We willen namelijk dat bierliefhebbers onze bieren makkelijker weten te vinden en daarbij nog beter begrijpen waarvoor we staan.

 

Daarom hebben we een aantal elementen van ons merk wat toegankelijker gemaakt. Zo is de ampersand (het “&” teken) ons merksymbool geworden. Dit symboliseert de verbinding van schijnbaar onverenigbare werelden of contrasten met elkaar. Wij geloven namelijk dat door het verbinden van constrasterende werelden er nieuwe dingen ontstaan waar je nieuwsgierig naar kunt worden. En nieuwsgierigheid kan leiden tot mindblowing ervaringen. Het zit ‘m wat ons betreft in het ontdekken van nieuwe smaken maar ook in nieuwe mensen.  Het houdt je nieuwsgierig in het leven!

 

Het principe van verenigen van contrasten hebben we doorgevoerd op onze bieren als Water & Vuur, Heen & Weer. Daarnaast zijn onze brouwers continue aan de slag om de meest mindblowing combinaties voor je te creeren. Deze komen samen in onze specials: te herkennen aan het zwarte etiket. We kunnen er veel over schrijven, maar ze zijn er echt om te ontdekken.   

 

Ook zul je ons de komende tijd veel gaan tegenkomen op social media. De openingsvraag in al onze communicatie luidt: “What if…” Vanuit die vraag gaan we je prikkelen met de gekste contrasten. En dat is precies de opdracht die we onszelf misschien nog wel meer dan ooit hebben gegeven. We nodigen je dan ook graag uit om lekker nieuwsgierig te blijven naar onze bieren, maar ook naar elkaar. Want nieuwsgierigheid loont. Het opent nieuwe werelden. Ook al is het maar klein. Het is de moeite van het ontdekken meer dan waard.

 

Meer weten? Dat kan. We helpen je graag. Stuur een mailtje naar info@brouwerijdemolen.nl.